Waar we niet meer omheen kunnen is de digitalisering. HCO besloot daarom om alles om te gooien. Want meegaan met de tijd doen ze wel. Niks stoffige archieven, hallo digitale archieven. Met het heden je verleden in.
Ze ontwikkelden een nieuw identiteitsplan en kwamen bij ons, want hoe vertalen we dit naar een strategisch en creatief merkconcept? Nou, daar wisten we wel raad mee!
Dit was toch wel een project waarbij de creativiteit en kennis van Stunned volledig tot zijn recht kwam. Samen met Collectie Overijssel werkten we aan een nieuwe koers en een nieuwe merkidentiteit, mét nieuwe naam, namelijk Collectie Overijssel. Hierna kwam een geheel nieuwe huisstijl, een update aan het logo en een splinternieuwe website. Als klap op de vuurpijl maakten we ook nog eens een hybride magazine om het nieuwe Collectie Overijssel te vieren.
Een hybride magazine? Ja, echt! We brachten een fysiek magazine uit die vol staat met teasers en daarbij qr-codes. Na het scannen hiervan, lees je het artikel of bekijk je de video. Meer creatieve vrijheid en aansluiting op de hedendaagse trends. Want ook om video kunnen we niet meer heen, dus waarom dan ook niet in een magazine?
Wil je zien hoe dit allemaal eruitziet? Scrol dan lekker naar beneden. Van animatie tot fotografie, het totale plaatje in een oogopslag.