Kruitbosch wilde als groothandelaar in fietsonderdelen een eigen fietsmerk lanceren, maar hoe kom je tussen het geweld van de grote traditionele merken die Nederland al kent? Een vraagstuk waar onze Stunned-voelsprieten rechtovereind van gaan staan en creatieve handen gaan jeuken!
Campagne, Fotografie, Video, Positionering en activatie
We onderzochten de markt en ontdekten een marktsegment die in 2012 nog nauwelijks bediend werd in fietsenland, namelijk de consument met bovenmatige interesse in fashion en lifestyle. Dit uitgangspunt zou de boventoon voeren in alle Cortina-uitingen.
Jaren later ontwikkelen we aan de hand van dit uitgangspunt nog steeds de jaarlijkse video- en fotografieconcepten, (online) campagnes en printuitingen. Door heel Nederland en over de landsgrenzen kun je nu een Cortina tegenkomen.
Een shoot is een langgerekt en uitdagend traject waar veel bij komt kijken. Vandaar dat we al in een vroeg stadium locaties scouten, de best matchende modellen selecteren tijdens de jaarlijkse modellenwedstrijd en de samenstelling van de crew tot in de puntjes verzorgen. Zodat we eenmaal op de plaats van bestemming het allerbeste beeld produceren.