Bouw apps in uren, niet in maanden
Aanleiding
Een start-up zonder naam, logo of merkstrategie. Dat is wat lastig communiceren hè? En hoe vinden we dan aansluiting bij de doelgroep? Waar je al wel niet aan moet denken als startende onderneming… Gelukkig kwamen wij to the rescue.
Oplossing
Begin bij het begin. Een pakkende (en passende) merknaam: Sparse – benadrukt de schaarste aan developers, apps bouwen door middel van low-code (aka weinig code). Vervolgens: hoe gaat Sparse zich positioneren? Op welke doelgroep gaan ze zich richten? Met een heldere merkstrategie stond daar binnen een paar uren (en niet maanden) een merk dat zich aan de buitenwereld kon vertonen.
Resultaat
Om het verhaal van Sparse te verspreiden kan natuurlijk een website niet missen. Met daarop een animatievideo waar tekst en beeld samen komen, die het (merk)verhaal van Sparse vertelt. Inmiddels heeft Sparse vele tevreden klanten en verschillende mkb’ers geholpen bij het maken van hun digitaliseringsslag.